SKRIVET: 2009-07-10, kl 01:27:32 | PUBLICERAT I:

we made you

Ser på jimmy kimmble show eller vad det heter och dagens gäst är eminem och fyfan vad smal han har blivit.Men som sagt people förändras.
Träningen är i fullgång.På söndag tar jag nog spåret i rydsskogen,ska jag vara ärlig så längtar jag.Joo jag vet det låter verkligen inte som mig själv men har faktiskt börjat gilla running och allt som hör till.Händer lite för mycket i mitt liv nu känner jag.För mycket tankar,känslor osv.Vill bara kunna slippa allt och fly men riktigt så går det inte till.Flyttingen är i fullrulle på gång,packat ner nästan hela mitt rum.Fast jag har nog kastat det mesta.Helt sjukt när man väl börjar kolla igenom sina saker,vad skit man har.Vart kommer allt ifrån.Ny bloggdesign har jag också som ni kanske märkt,tack det behövdes.Imorgon är det fredag eller jaa idag är det fredag,min lyckodag.Blir alltid lika lycklig på fredagar kan inte riktigt sätta finger på varför jag blir det.Oj nu är bita-av-folks-öron på tv alltså boxarn tyson.Jag tycker han ser lite grov ut.Om man kanske skulle sova.Peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: