SKRIVET: 2009-07-07, kl 13:59:01 | PUBLICERAT I:

tar'e bara

Länge sen jag skrev ett "rikigt" blogginlägg.Har inte så mycket jag vill skriva om just nu i bloggen håller det mest för mig själv. Iallfall i söndags började jag min "träna sönder sig till mönstringen".Ska som sagt mönstra den 9 september och jag vill gärna vara på topp då eftersom jag alltid drömt om att göra lumpen.Så hoppas hoppas.Fortfarande arbetslös men jag orkar inte söka eller äns bry mig för jag anser att jag fortfarande har sommarlov.Snart lämnar jag skäggetorp forever och blir gottfridsbergsbo om ungefär 3 veckor.Det känns förjävligt,jag hör hemma här i skäggetorp.Jag har alltid bott här och det kommer känns så jävla freaking wierd att inte längre bo,vara här.Men jag får se det på den positiva sidan,jag kommer närmare la city.
Today har det inte hänt för mycket.Vaknade runt halv tio,drog till tandläkaren och jag är mycket stolt över mig själv, inte ett hål,inga fel.Im good,soooooo good.Ska snart börja packa ner lite saker i lådorna som står i mitt rum och väntar på att bli fyllda.Nu är det dags att slå på tv4 för idag är det hyllning hela dagen för the king of pop.



tekirch.

svar: tack :) absoooolut! påpekar de bara för jag har vissa i min omgivning som gnäller på mina tatueringar ;D



PUBLICERAT: 2009-07-07, 23:11:39 | URL: http://tekirch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: