SKRIVET: 2009-07-05, kl 22:49:58 | PUBLICERAT I:

Medans jag väntar på mitt program

(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
(/) Hatat kärlek
(x) Sagt nej till sex
(x) Cyklat utan händer
(x) Tycker att sommaren borde komma nu
( ) Har/haft converse
(x) Känt mig som ett as
(/) Är höjdrädd
( ) Gjort mig själv illa
( ) Är homosexuell
(x) Kysst mig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster
( ) Dödat någon
( ) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
( ) Ätit godis istället för att gråta
( ) Varit hög
(x) Varit ordlös
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
(x) Har hatat någon som jag egentligen älskar
( ) Har ångrat mig
(/) Varit svartsjuk
(x) Har hostat blod
(/) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om 
( ) Tror på det övernaturliga
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
( ) Har hatat min kropp och mitt utseende
(x) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt mig själv 
(x) Sjunger/sjungit i duschen
( ) Skrikit mig hes av panik
( ) Blivit strypt
(x) Har sett en död person
( ) Har skakat av nervositet
(/) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
( ) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
( ) Hatat hela världen
(x) Har kysst mer än 8 personer
( ) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om.
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
(/) Drömmer ofta mardrömmar
(/) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
(x) Åkt buss genom halva Sverige
( ) Kastat mig framför ett fordon
( ) Älskat någon som inte vet om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
( ) Varit nära döden
( ) Hållit i en orm
(/) Varit så full att jag inte mindes något dagen efter
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
( ) Vaknat av att jag gråter
( ) Känt mig som ett får 
(x) Har gråtit i någons närvaro
( ) Älskar regn
( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har en studsmatta hemma 
( ) Kysser med öppna ögon
( ) Gillar att städa
(/) Har varit lunarnörd
(x) Har gråtit av lycka 
( ) Kan tre eller fler språk
( ) Tror på gud
( ) Är en negativ jävel 
(x) Drömt att jag varit död
(x) Har aldrig druckit öl
( ) Har en fobi för aggresiva människor som kommer nära
(/) Trivs med min kropp
( ) Har ätit kattmat
(/) Är dålig på att säga nej
( ) Har någon gång känt dödslängtan
(x) Avskyr matte
( ) Tycker om att spela piano
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian
(/) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) Har förlorat en nära vän 
( ) ska flytta så snabbt som möjligt
( ) Knaprar ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren ngn gång per dag.
(/) Skriver dikter eller andra texter
( ) Är emot abort
(/) Borstar aldrig håret
(x) Har/haft tandställning
(x) Faller nästan alltid för fel personer
( ) Tycker om Britneys musik fast än du aldrig erkänner det
( ) Ätit/äter godis på skoltoaletterna
( ) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) Gillar muskler
( ) Hatar mjölk
( ) Har haft tungan i någons öra
(x) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
( ) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
(x) Ser på family guy
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) Har rökt/röker
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren.
(x) Har dansat på scen
( ) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd.
(/) Älskar någons leende
(x) Har syskon



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: