SKRIVET: 2009-07-08, kl 19:23:17 | PUBLICERAT I:

Keep up the smile,smile for the world

Jag har en mörkhemlighet som jag önskar jag kunde dela med mig utav,för jag vill inget hellre än att prata om de.Men det lär märkas inom en snar framtid om det blir för det bra eller det dåliga.Blir det för de bra så får ni veta allt annars blir det att jag keep it for myself tills den dagen då det är försent,då jag inte berättar det utan någon annan.


Saga

Du ville ha design nummer 5 i min designutdelning och självklart ska du få den! Det du behöver göra nu är att välja ut vad som ska stå på den samt två bilder att ha i headern. När du gjort det mailar du över bilder, vad som ska stå i headern samt inloggningsuppgifter till [email protected]. När du gjort det sätter jag in den så fort den är färdig. Ha en bra dag!



PUBLICERAT: 2009-07-09, 15:48:19 | URL: http://sagapaga.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: