SKRIVET: 2009-07-16, kl 00:55:38 | PUBLICERAT I:

"inte okej" har blivit min standard mening

Vädligt intressant att veta.Ne men seriöst så har jag inget kul att skriva om.Händer inte allt för mycket just nu.Tränar, leker att vi tar "afterwork" fast jag inte jobbar,solar och bad när vädret tillåter och jag bor i flyttkartoner.Flytt förmodligen nästa vecka.Mår illa känner jag,inte kul.Fyller år nästa fredag(24) så att ni vet att ni ska gratta mig då,hela 19 bast.Saknar min gamla vänskapskrets.Förra sommaren var det vi och alla år innan,nu är allt borta och det känns förjävligt i hjärtat,ett stort tomrum.Tyvärr finns det inte mycket man kan göra mer än att leva med det,life goes on som man brukar säga.Sluta-röka-mission är i fullrulle,går dock inte förjävla bra men framsteg gör jag.Ganska trött på mig själv är jag,då menar jag verkligen trött på mig själv.Arbetslös är jag fortfarande,men peace till alla därute bakom datorskärmen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: