SKRIVET: 2009-01-16, kl 18:57:29 | PUBLICERAT I:

you can talk all you want but my skin is really tick

Wowwwwww fredag-lördag-söndag= FREEEEEEDOM. Nerå blir inget living the dream i helgen inte bara massa plugg typ. Har sekten att skriva klart på som jag sitter och tisslar med just nu sen har vi fotouppgift ta kort vilket är svårare än vad jag trode eftersom jag vill ha wooow bilder som man får MVG för. Fick även reda på idag att jag ska göra mitt äcklig naturkunskaps prov på måndag,vet inte hur jag ska fixa ihop allt men jag får skylla mig själv. Gjorde jag det inte första gången så får man mycket till slut vilket jag har. Om exakt en vecka står vi inne på hovet och väntar på Chris. Blir visst så att jag & Lou nattar i Stocholm, den tackar vi för. Vi kände att vi inte orkade krångla med tåg hit och dit på samma dag och inte behöver panika över när det går. Ikväll blir det en lugn kväll, hemmakväll med mammasen blir det. Lite Let's Dance och pluggande som sagt. Känner redan hur trött jag är FAST jag sov från två till fem typ nu på eftermiddagen. Dags att dra till videobutiken för att inhandla lite smått & gott att käka. PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: