SKRIVET: 2009-01-13, kl 19:06:17 | PUBLICERAT I:

You are coming with me

Bara tio dagar kvar nu till Chris Brown, jag och Lou ska äga hovet så watch out. Jag lär ju rysa ihjäl om han/när han börjar sjunga flying solo. Känsla till den låten,helt underbar.
Skolan idag gick som på räls. Första lektionen var nutida konst som jag inte äns förstår varför vi ska ha. Efter var det dag för lite stepp dans väldigt kul men skit svårt. Häl trapdyna osv usch mycket fötter och det går väldigt snabbt. Men tillslut ska det fixa sig. Foto stog därnäst, hade inte så lång lektion. Blev även överlycklig när min religionslärare kom och sa att sektarbetet ska vara inne på måndag och inte nu på torsdag. Vädligt bra med tankte på att jag har romantiken-realismen prov på tordag och jag inte inte ett skit av det. Det sägs att provet e ganska svårt. Men det är ju bara att gnugga sina tankeknölar och försöka. Nu ska jag fortsätta att sjunga in Chris låtar,peace.

Och Lou ber du mig om förlåtelse en gång till för att du spilde te på mina byxor så får du smisk, skulle bara informera dig om det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: