SKRIVET: 2009-01-21, kl 17:13:30 | PUBLICERAT I:

that's how I go

Onsdagens skoldag gick väldigt segt måste jag säga. Började med att ha lite genomgång i jazzdansens värld. Efter det var det nutida konst som stog på schemat. Måste bara säga att jag verkligen inte tycker om ämnet, hör bara hur de tlåter nutida konst. Sen var det ett såntdär redigt härligt ( NOOOOT) hål på några timmar. Sista lektionen var foto. Var ganska soft idag, fick se mina negativ idag iallfall. Lite bilder kommer det nog bli. Marris kom också förbi skolan och hälsade på. Det var trevligt. Imorgon och på fredag är det ledigt för mig, gud så himla underbart. På fredag bär det av till Stockholm, ska boka tågbiljett imorgon skulle jag tro. Dags för frappe igen,peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: