SKRIVET: 2009-01-15, kl 14:49:14 | PUBLICERAT I:

Stor jävla fet kärlek

Det är precis vad jag tycker om Lil Waynes låt Something you forgot. Jag har alltid älskat den låten & den kommer alltid stå mig närmast hjärtat. Texten är helt underbar. Folk som inte vet så mycket om Lil tror att han hans texter bara handlar om skit ni vet "gangsta style" men så är det verkligen inte. Han har budskap i sina texter. Jag älskar helt enkelt Lil. Kommer alltid vara min one and only .


"Cause um, we from New Orleans, she was from Georgia
She was my down chick, I was her soldier
I was her gangsta, she was my shoulder
You were the pistol to my holster
"


Mariwan

Jättebra låt! <3



PUBLICERAT: 2009-01-17, 19:27:51 | URL: http://mariwando.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: