SKRIVET: 2009-01-17, kl 21:41:23 | PUBLICERAT I:

smått panikslagen

Jag får mer och mer panik för varje minut som går. Jag har verkligen ingenting att göra och det stör mig till max. Jag kan verkligen inte bara sitta hemma en hel helg utan att göra någonting har jag märkt nu. Blir totalt freakad över det här. Någon som har lite förslag över vad man kan göra en lördagskväll hemma?
Kanske ska springa ett varv runt skäggetorp eller kanske se hur många sockerbitar jag kan trycka i mig innan jag mår illa eller varför inte titta på Björn Gustavssons film för 5 gången. Det stör mig att jag börjar gilla honom,fan.
Ska måla mina naglar illrosa, ska nog kladda lite på min hund också så han blir lite söt. Efter det kan jag väl dyka ner i naturkunskaps boken. Jag kommer nog vara bakfull imorgon & ha big bang i huvudet. Nu ska jag fortsätta modella för mammsen hon syr nämligen upp min klänning. Åter kommer nog snart igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: