SKRIVET: 2009-01-06, kl 15:26:52 | PUBLICERAT I:

Mina besökare minskar, men vad ska man göra

Jag blev utmanad av www.mickau.blogg.se


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Nee det tror jag inte. Eller ska jag vara ärlig så vet jag inte eller så kommer jag inte ihåg det.
Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga nyårslöften. Jag tycker att det är ganska oviktigt.
Vilka länder besökte du?
- Ojoj, kan inte skriva upp alla men bla grekland,kroatien osv.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- njaa nee.
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- Den 3 februari <3
Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
-
Inget.
Största misstaget?
- Ojoj jag gör jämt misstag.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Om jag har varit sjuk? Fråga istället när jag är frisk.
Bästa köpet?
- Greklandsbiljetten.
Vad spenderade du mest pengar på?
- Vet inte lite olika
Vilken var din favorittrend?
- Min egena trend diggar jag stenhårt.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Alla Lil Waynes låtar. Love
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Nog både och fast lite mer ledsenare.
Har du förändrats mycket?
- Njaaa det vet jag faktiskt inte. Någon annan kanske kan svara bättre på den frågan.
Blivit äldre?
- jaaa jag blev ju trotsallt 18 2008.
Vilket plagg använde du mest?
- tjocktröjor.
Favoritprogram på tv?
-  ÄLSKAR scrubs
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- nee.
Bästa boken du läste i år?
- ego girl av Carolina Gynning.
Något du önskade dig och fick?
- pengar till körkort & livserfarenheter
Något du önskade dig men inte fick?
- ja.
Årets bästa film?
- The girl next door, inte för att den kom ut 2008 men jag såg den för första gången då. Jävligt obehaglig film men skit bra.
Ett uttryck du missbrukat 2008:
- Fucking.... och seriöst asså.
Något som du irriterat dig på under året?
- Jaaa massa typ.
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Var på väg hem från grekland. Kom hem firade med mina nära och kära. Gick ut för första gången.
De bästa nya människorna du träffade under 2008?
- DE vet vilka dom är.
Favoritmånad?
- juni och juli
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-  aaa finns det.


Saado

mig har du inte tappat som läsare aif :)



PUBLICERAT: 2009-01-07, 21:11:30 | URL: http://saado.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: