SKRIVET: 2009-01-03, kl 15:03:44 | PUBLICERAT I:

märks att jag har ett så fullspäckat liv,hahahaha

Vad gjorde du igår:  sov,pluggade och Josi kom förbi en stund
Vem träffade du sist: mammsen
Vad är det sämsta nu: att jag är sjuk
Vad är bäst just nu: att jag ligger i min säng
Vem kramade du senast: mamma
Vem ringde du senast: Josi
Vem ringde dig senast: Josi
Vem sjöng du med senast:  min bror
Vad skulle du vilja göra nu:  paraja för fanken
Vad tänker du på: lite allt möjligt men inget deppigt
Vad undrar du just nu:  om det ska vara såhär kallt länge till?
Vad spenderar du dina pengar på: ojoj, lite olika saker. Beror på vad jag vill och vad jag vill ha,
Vad drack du senast: mineralvatten
Vad har du för planer till helgen: typ inget
Har du stadigt sällskap: nejförfan,
vad/vilka betyder mest för dig: det vet dom själva.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: