SKRIVET: 2009-01-08, kl 15:35:22 | PUBLICERAT I:

Make your body whine

Datorn är tom men jag är glad över att den fungerar men skit ledsen över ALL min musik. Den är borta, men som tur är har jag snälla fina vänner som skickar lite till mig fast ingen kommer kunna fixa MIN musik.Tår. Snart är det dags att dra till Stockholm med Lou för att titta på Chris Brown, längtar sooom fan. Lyssnar typ hela tiden på honom så att jag får in texterna perfekt. Om ni undrar sen vem det är som skriker som en fågel inne på hovet (försöker sjunga) så är det bara jag,inget att bry sig om hahah. Skolan idag iallfall, hade prov gick väl inget vidare tittade i boken efteråt och såg att jag hade gjort mega fel på en del saker, sånt som händer. Ska hjälpa bab nu, peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: