SKRIVET: 2009-01-25, kl 12:36:52 | PUBLICERAT I:

Lite fort om helgen

Fredagen då det var dags för att åka till Stockholm för att se Chris Brown. Kommer fram till stockholm runt kvart över tre tiden.  Drar och lämnar väskorna där vi skulle sova. In mot stan igen för att käka & sedan stå i den äckliga kön utanför hovet. Jag lovar att mina tår var isbitar (lustigt, jag hade tygskor). "dancehall, dancehall" med benen gjorde det varmare iallfall. Stog i kön kanske en timme något sånt. Kommer in så hamnar jag & Lou längst fram i andra eller vad man ska säga. Ni som va där förstår. Det var ju bara typiskt att jag & Lou fick två äckliga äckliga tjejer bakom oss som var äckligt fulla. Fick en kamera släng i huvudet typ fem gånger. När Chris sen var på andra sidan så drog sig jag & Lou längst bak för att dansa av oss lite. Konserten var grym även fast Chris inte är min största idol.
Bästa av allt på kvällen var när Lil Wayne kom upp på skärmarna, då fick jag verkligen daaaaaamp . Det kändes verkligen som han var där. Jag skrek för hela mitt liv och allt folk runt omkring mig tänkt typ ,ursäkta vad är det med henne de tär inte äns Chris som sjunger nu. Neeee precis det är Wayne som är min STÖRSTA idol klart som fan jag blev överlycklig när han kom upp på skärmarna. Och som Lou redan har nämnt i sin blogg så var det en SJUKT snygg bakrundsdansare, gosh. Och jag var såååååååååå nära att få hans äckligt svettiga sönder slitena tröja men en kille hahaha hann före.
Har även hunnit se fyra kändisar under vistelsen i stockholm ( är inte van att se kändisar så det var stort för mig ) . Bilder från konserten kommer. peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: