SKRIVET: 2009-01-16, kl 17:03:44 | PUBLICERAT I:

jag vill att du skjuter dig själv

Aaaa så känner jag nu, eller nee jag önskar ju inte livet ur någon. Skulle jag aldrig göra hur mycket jag än hatade personen i fråga. Men personer som jag tycker kan skjuta sig i benet är omogna lögnare som lever i en fantasi värld. Jag förstår inte poängen med det, men visst kanske det finns en andledning till att man är så,vad vet jag. Men det stör oss i omgviningen och i slutändan så kommer det sluta illa för dig. Det är lågt att vara så, hitta på saker om människor som inte är sanningen som kan vara helt tvärtemot, ha en sån livlig fantasi och ljuger om saker och alltid vara bäst, att aldrig kunna inse att det finns bättre människor utan ska koka ihop en lögn för att verka den bästa. Jag hoppas såna människor hittar ur den onda cirkeln annars kommer dom sitta där om 10 år då dom har dragit lögner över "alla" de människor de känner. Observera alla. Så ändra er nu bli vettiga jävla människor, hur svårt kan det vara?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: