SKRIVET: 2009-01-07, kl 19:43:52 | PUBLICERAT I:

I'm still rolling

Första skoldagen avklarad och det var pina och pest men det är bara att tacka och taemot. Hoppas den här terminen går mycket bättre än vad alla andra har gjort för mig. Det är ju trotsallt den sista, kom igen nu Mikiss. Hann hem till våra bästa år iallfall. Love that serie. Sen kom Marris förbi en stund efter jobbet, drack te och kaffe. Trevligt. Nu sitter jag här i köket och försöker lära in mig om medeltiden Dante och Boccaccio men det går tyvärr piss. Fattar inte hur jag ska lära mig skiten tills imorgon, jag gör ju bara allt annat än att plugga. Dumma mig. Fast lite kan jag nog men jag vet att jag kan mer men jag har bara ingen ork vilket inte är bra eftersom hahaha det var första skoldagen idag. Undra då hur det ska gå om några veckor. Ajja bajs på det. Jag tar livet som det kommer, orkar inte stressa över en läxa. Fast stressad skulle jag nog egentligen vara i detta lag. Har prov imorgon, prov måndag, prov på torsdag och ska ha lämnat in mitt sektarbete på torsdag som jag inte äns har börjat med. LYCKAT MYCKET LYCKAT. Men det löser sig, det gör det alltid. Ska väl ta och dyka ner i min bok texter och tankar och läsa om de där förbannade dante hit och dit nu, för klockan åtta ska jag se på grammisgalan. Det är ju så faktiskt att Mats är med där ( Mats är våran bongokille som spelar åt oss när vi dansar moderndans). Han är nominderad med sin barnskiva med någon annan snubbe. Hoppas han får priset, han förtjänar det verkligen. PEACE ON YOU FRÅN MOI,


Mariwan

Plugga nu, nu, nu & NU!



PUBLICERAT: 2009-01-07, 20:29:50 | URL: http://mariwando.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: