SKRIVET: 2009-01-01, kl 19:00:13 | PUBLICERAT I:

If I broke, you broke

Jag ska väl också samnfatta mitt jävla år dåfast jag kommer inte ihåg så mycket.


Januari:  Den månaden jag hade så jävla många förväntningar och ingenting mer.

Februari: Den här månaden är den värsta av hela året. Jag förlorade min soulmate, min syster i cancer. Hela jag blev krossad. Min käraste vän Josi fyllde 18 år också, vilket var en minnesvärd dag.

Mars: Mamma blev hela 43 år, lika vacker än i idag. Besökte min systers grav för första gången.En jävla depressions månad måste medge.

April: Var nog min lyckligaste månad.

Maj: Min lillebror trode han blev storpojke bara för att han fyllde 16 bast. Jag bröjade komma på fötterna igen. Jag blev glad över att se att det började bli grönt ute. Fick reda på att jag skulle till grekland i en månad.

Juni: Pluggade som ett as inför skolavslutningen. Satt på ett flygplan till thessaloniki på midsommarafton. Spenaderade ungefär hela juni i asprovalta med familjen grek. Hade the time of mig life.

Juli: Forsatte att vara i Asprovalta nu med Josis mam & bab som kom ner dit. Gjorde bort mig då jag sa till en kille att jag ville ha två heiniken och körde då upp mina två fingrar i hans näsa,hahaha.Besökte även jävligt många länder på väg hem till Sverige. 18 år blev jag, var även ute på krogen för första gången i mitt liv. Fick en hundvalp NISSE heter den.

Augusti: Började skolan med världens sämsta schema. Lärde känna en del lite bättre vilket jag verkligen tackar för. Min storebror fick körkort.

September: Josi fick körkort och jag var verkligen skiiit stolt. Började känna att jag ville inte längre bara vara förlovad med Lil Wayne utan att jag vill gifta mig med honom. Började blogga lite mer än vanligt. Jorden skulle gå under men det gjorde den inte som tur. Celine blev 7 år.

Oktober: Jag började övningsköra lite smått. Började känna mig smått förvirrad i vad jag ville, känslor eller icke känslor.Gro blev 18 bast så var på middad hemma hos henne.Började bli sjuk.Min bror blev även 20 bast.

November: La äntligen mitt förflutena bakom mig. Usa fick en svartis till president,go obama! Beställde biljett till Chris Brown som jag verkligen längtar efter. Började känna att jag ville klippa mig korthårig igen. Blev mer sjuk. Började tappa kontakten med en person som alltid funnits där för mig.

December: Dansföreställning med klassen.Var helt kär i Frank, han från tele2 reklamen.Blev lite till sjuk. Sökte efter att få gå i lumpen. Kevin vann idol. Skolan slutade. Mina två datorer gick sönder. Jag klippte mig. Josi låste in sina bilnycklar i bilen.Blev sjuk som satan, fick någon ledsjukdom. Blev inget roligt nyårsfirande för mig, fick stanna hemma och ligga i soffan. Tittade på äckel filmer.

Hoppas verkligenpå ett bättre år,2009. Fast jag ska inte säga att 2008 var ur kast för det fanns bra stunder då också.


lou

2009 kmr bli bäst. ska jag se till!



PUBLICERAT: 2009-01-03, 15:31:34 | URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
Ana

Hahaha varför körde du upp dina fingrar i killens näsa?:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: