SKRIVET: 2009-01-19, kl 17:06:46 | PUBLICERAT I:

freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedom

Jag är så överlycklig att jag för första gången på länge har en ledig vardagskväll. Kommer inte ihåg sist jag hade det. Inget pluggande vilket betyder att jag verkligen bara ska vara mig.

HAr svin ont i vänstra ögat pga lillnils ( min hund). Ni förstår han blir överlycklig när jag kommer hem och det leder till att han hoppar och pussar på en i mängder. Men idag lyckades han även med att dra hela sin tass över mitt öga. Så nu ser jag lite ut som en boxar,weeeeeeeeehuuu.

Gjorde som sagt mitt naturkunskapsprov idag. Gick helt okej. Nu har jag bara ett prov kvar sen är kursjäveln äntligen klar. Så nästa vecka är jag förmodligen naturkunskapsfrii. FREEEDOM.  Nu ska jag göra mig en god frappe, seeya.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: