SKRIVET: 2009-01-09, kl 17:19:09 | PUBLICERAT I:

feel it



Då var fredagens skoldag slut. Började med moderndans,hade pilates istället. Inte så jätte kul men det är jävligt bra träning. Efter så var det dags för balett och gudars vad jag är ovig nu efter lovet. Imorgon kommer jag säkert gå som att jag har blivit röv **** bara för att jag är så ovig just nu. Kör efter baletten, gick väl rätt skapligt men jag tycker dock synd om dom som går den kursen med mig. Vem fan vill höra mig sjunga,hahah. Jag älskar att sjunga men jag är verkligen ingen Beyonce tilloch med inte äns en Britney Spears och då är det synd. När jag väl kom hem så råkade jag somna en stund. Tittade på film efter det så nu är jag rätt seg. Ikväll blir det att bara ta det lungt och checka out Let's dance med Josi. Måste ju se om Blondinbella har någon danskänsla eller om hon är en stelbentkossa, inget illa menat nu bella. Hoppas på hennes bästa, vill att hon ska komma långt. Men jag hejar iallfall på östgöten Magnus Samuelsson. GO GO. Nu ska jag ta och titta egenom sekt skiten, har iallfall ett namn till min sekt. Meezy Weezy Unit. Måste ha med min älsklings namn. Kommer bli kalasbra,hoppas vi på. PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: