SKRIVET: 2009-01-15, kl 14:32:23 | PUBLICERAT I:

don't let me down

Prov idag igen,gick åt helvete rent ut sagt. Jag pluggade som ett svin, kunde typ allt och sen när jag får se provet så står det helt stilla plus att det inte är de jag har pluggat till typ. Jag blir arg på mig själv samtidigt som jag vill slita av min mentors huvud i såna lägen. Drog mig hemåt efter provet. Gick hem ifrån skolan, kände att jag behövde lite luft. Svetti som fan var jag när jag var framme så det var bara att hoppa in i en dusch. Öppnade även kuveret från pliktverket där det står att jag kom med att få mönstra, YES. ( inte alla som får mönstra), Så nu är jag rätt överlycklig. Får bara hoppas på att mönstringen går bra sen. Fick även mitt sj prio kort idag men fattar inte ett skit. Det finns förifan inga biljetter till stockholm nästa fredag. Hur ska vi då kunna titta på Chris Brown. Jag fattar inte ett skit av sidan. Får panik på det. Hoppas det finns biljetter iallfall det kanske liksom bara är jag som är dum i huvudet och inte förstår sidan, vilket är en stor sannolikhet. Restan utav dagen kommer att spenderas med sekt uppgiften och chilltime, vilket jag har ofta.


 
HAHAHA kan bara föreställa mig hur jag kommer att se ut i den där outfiten & sminket, You go girl.


tå vän

haha jag kan se framför mig att du springer omkring helt grön i ansiktet och blad i hjälmen :P



PUBLICERAT: 2009-01-15, 15:46:03 | URL: http://tovestolt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: