SKRIVET: 2009-01-14, kl 18:55:19 | PUBLICERAT I:

det är två saker jag inte förstår just nu

Varför man ska kunna om realismen & romantikens historia, författarna och deras noveller & romaner. VEM BRYR SIG. Liksom efter man har skrivit ett sånt prov så glömmer man bort det direkt. Helt jävla fucking onödigt (ursäkta språket). Och den andra saken är den här jävla Lars Winnerbäck nojjan. Vad är det för musik människan spelar joo nerbrytar musik,man mår bara dåligt att lyssna på sånt där crap. Varför har just han blivit så himla stor, varför har inte Sofia Somajo blivit så känd. Jooo jag ska tala om varför hon inte är lika känd pga det här landet, största delen av folket som bor här har inget öra för musik.Hon gör mycket jävla bättre musik än Lasen gör. Men som sagt alla har olika smak. Men Winnerbäck/tycker synd om mig själv musik har jag aldrig förstått mig på & kommer aldrig göra det heller. Upprörd är ordet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: