SKRIVET: 2009-01-12, kl 15:44:45 | PUBLICERAT I:

captive

Då var skolan igång påriktigt och det känns verkligen. Började dagen med en sovmorgon skolan började inte fören elva då jag hade religionsprov om gamla testamentet. Gick hyfsat efter det var skolan slut. Men jag stannade kvar med Pau & Lou. Käkade lite och tog en te paus innan vi hamnade i biblioteket i skolan. Började äntligen med sektarbetet, hann lite granna men mycket är kvar att göra. Ska nog ta och fortsätta senare. Iallfall när vi satt i biblan så vart den en snubbe som sa till en annan snubbe " Har du rakat polisongerna sådär tunna eller är dom så bara?" HAHAHA det var faktiskt lite kul, eller ´jävligt roligt. Efter två timmar i biblan bestämde jag mig för att dra hem, hade ingen ork kvar. Sitter här nu och känner verkligen hur trött & slut jag är i kroppen. Känner mig jävligt seg. Ska nog ta o naninani en stund så jag får tillbaka energin till sektarbetet. Men först är det dags för käk nu, peace.


Anonym

hatar sekt arbetet. jag har suttit sen 11 och bara skrivit klart om hinduismen :O massa kvar ju :(


Anonym

Hej, hur mår Seb? Haha, love <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: