SKRIVET: 2009-01-05, kl 16:46:00 | PUBLICERAT I:

broken strings

Måste bara säga att jag älskar broken strings med Nelly Furtado och James Morrison, guldvärd är den låten. Puss på den. Måndag vilket betyder att på onsdag börjar den äckliga skolgången igen. Jag är verkligen inte pepp. Har idag börjat plugga lite smått inför mitt prov på torsdag, Seriöst vem fan har prov precis när man börjat skolan,helt sjukt. Skjut mig. Känner även att jag måse börja övningsköra lite mer än vad jag har gjort. Snart dags för att skriva in sig på Ingelas tror jag. Idag blir det att umgås med Josi,får se vad som händer och sker. Är även väldigt glad över att min medicin snart är slut. kan äntligen leva livet igen, jippi.
Måste bara tipsa om en till låt jag verkligen avgudar, The killers-human. Inte dirket min musiksmak men den har fastnat i mitt hjärta på något lustigt vis.
PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: