SKRIVET: 2009-01-20, kl 18:20:04 | PUBLICERAT I:

B*lle den röde också, jag börjar få ont i halsen IGEN

OM DIG SJÄLV
Vad heter du? - Mikaela
I mellannamn? -  Lovisa Åsa
Vart bor du? - Linköping/skäggetorp
Trivs du där? - jaadå
Brukar du läsa horoskop? -  när jag åker buss typ
Har du körkort? - nej tyvärr men är på g
Favoritdjur? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på? - yeahyeah olika saker
Festar du? - Ja
Antal kuddar i sängen? - 4 st
Kan du baka bullar? - nejförfan
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - MC
Är du allergisk mot något? - ja
Äger du ett busskort? - jibb
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - the blue one
Hur ser du ut idag? -  lite mixad
Nästa mål i ditt liv? -  bli det jag vill bli
Vad såg du senast på tv? -  vet ifan
Hur svarar du i mobilen? - aaaaaaaaare mikiss
Vem ringde dig senast? - mamma
Vad sa den som ringde? - är du klar snart
Antal timmar sömn inatt? - typ 10
Sov du ensam? - ja


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: me myself and I
Såg dig gråta: kommer ej ihåg
Fick dig att gråta:  vetifan
Du gick på bio med: med mammsen
Du gick på stan med: vetinte
Skällde på dig: papps
Skickade ett e-mail till dig: niclas

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  nee jag tror inte det
Bråkat med ditt husdjur? - OM JAG HAR
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?  nästan
Tar du droger? - nejförfan
Vad är du mest rädd för? - dödet
Vilka kläder sover du i? - trosor
vill du gifta dig? - ja
Vad hatar du verkligen? - mytomaner
Har du varit kär? - svar ja
Kör du bil? - aa fast inte påriktigt än
Har du ett jobb? - nej skolan här va
Gillar du att ha folk omkring dig? - bra ibland dåligt ibland
Är du ett hälsofreak? - dansar typ varje dag men inget hälsofreak här inte.


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej
Köpt någonting? - SNUS
Varit sjuk? - ont i halsen plus hosta
Sjungit? - I DUSCHEN SÅKLART
Sagt "jag älskar dig"? -  Nej
Velat säga till några att du älskar dem? - nej
Träffat nån ny person? - nopp
Saknat någon? -  ja
Kramat någon? - nej
Kysst någon? - nej


Saado

jag sjunger med i duschen ;D



PUBLICERAT: 2009-01-20, 21:25:07 | URL: http://saado.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: