SKRIVET: 2009-02-06, kl 14:47:20 | PUBLICERAT I:

Im your pusher

Fredag

Började med moderndans,vilket alltid är lika roligt & svettande. Idag var nog den mest svettigaste dagen i mitt liv. Känns rätt skönt då. Efter det var det dags för balett som jag inte har haft på några veckor. Jag hade absolut ingen motivation till det, hela kroppen kändes som ett gummiband plus att jag har världens träningsvärk i hela kroppen sen igår. Sista på schemat var kör men det blev ingen för att Sibel var där och sjöng. Kom lite som en chock för mig. Tänkte vad gör hon här av alla ställen, men det var visst att dom skulle repa inför något uppträdande gällande mc donals typ. Så vi fick sitta och titta på henne när hon sjöng i 45 min och det var det tråkigaste på länge. Det är så att jag inte gillar henne direkt. Och saken blev ju inte bättre av att hon var en BITCH. Jag är inget fan av henne.


Vad som händer idag är en bra fråga jag har ställt mig hela dagen. Troligtvis blir det chill som alla andra fredagar. Tror inte jag orkar med något annat, delvis för min träninsvärk & min motivation. Får ringa till Josi & se vad hon har för planer en dag som denna. Dags för käk!

I know you feeling me right



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: