SKRIVET: 2009-02-12, kl 16:16:19 | PUBLICERAT I:

god loves ugly

Torsdag idag och jag har varit ledig. Har varit underbart att bara kunnat ta det lungt. Såg på Seven Pounds förut och jag gråter lika mycket varje gång när jag ser slutet. Gosh vad jag älskar den filmen.

Alla hjärtansdag snart fast jag kallar den dårå för äckeldagen. Tycker nämligen att dagen är överskattad. Varför äns ha en sån dag? iallfall några är lyckliga den dagen men dom andra då. Så bajs på den dagen.


Tänkte rekomendara lite songs som fastnat i hjärtat just nu:

lady gaga ft keri hilson-alienated

Beyonce - You're my Roc

Sean Kingston - You And Me

Che'Nelle ft. Colby O'Donis - Stranger

Flo Rida - Touch Me

R. Kelly Ft Plies - Make Me Love Her

Brandy & Timbaland - Drumlife

India Arie ft. Gramps Morgan - Therapy

Kat Deluna - Need You Now



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: