SKRIVET: 2009-02-13, kl 14:05:38 | PUBLICERAT I:

fredag den 13 men jag är inte rädd

just de!

Dagens anus går till ganska mycket idag. Jag vaknade en halvtimme innan jag skulle gå upp. Min axel fuckade ur idag på moderna så att jag inte kunde vara med att göra de sista. Vill bara kasta axeln i ån, hatar det. Var tvungen att sitta största delen av balett lektionen pga av det. Och när jag väl var med sen så kunde jag inte göra dom där förbannade piruetterna.BAJS. När jag kom hem efter skolan nockade min hund mig,tack för den Nisse.

Det finns också dagens bra vilket är att jag fick mitt Lil Wayne linne. Jag bara älskar det. Ska ta hand om det som ett litet barn, lovely. danke Lou. Fick VG på provet om dansenshistoria puss på det.

Tack för mig och min fina dag. Hörs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: