SKRIVET: 2009-02-18, kl 12:30:05 | PUBLICERAT I:

för jag verkligen inte har något liv just nu

Vad heter du? - Mikaela
I mellannamn? - Lovisa Åsa
Vart bor du? - Linköping
Trivs du där? - Fungarar men kunde varit bättre
Brukar du läsa horoskop? - Ibland
Har du körkort? - Nej men håller på
Vad spenderar du dina pengar på? - Oj det är lite allt möjligt
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - Eee neee :S
Bläck eller blyerts? - Bläck for life
Mc donald's eller burger king? - Mc donalds
Är du allergisk mot något? - Nej
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Spelar ingen roll
Hur ser du ut idag? - Ser förjävlig ut just nu
Nästa mål i ditt liv? - Lumpen
vad såg du senast på tv - CSI
hur svarar du i telefon? - Aa mikiss or aa hallå
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vad sa den som ringde? - När kommer du hem
Antal timmar sömn inatt? - 12
Sov du ensam? - Japp

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Mig själv
Såg dig gråta:  Vet jag inte
Fick dig att gråta: En idiot sak
Du gick på stan med: Lou?
Skickade ett e-mail till dig: Facebook som vanligt

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja men inte allt för ofta
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nej
Tar du droger? - NEJ
Vad är du mest rädd för? - Döden
Vilka kläder sover du i? - Trosor och ibland linne
Vart vill du gifta dig? - På en strand i ett varmt underbart land
Har du varit kär? - Ja
Kör du bil? - Övningskör jaa
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Aa i vissa lägen

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Jag är stört kär i Lil Wayne
Är du ensam nu? -  just nu jaa
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Såna där radio äckel låtar
Vill du ha barn? -  Adoptera jaa

FAVORIT
Rum i huset? - Mitt rum
Typ av musik? - Rn'b for life
Månad? - Alla sommar månader

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Ja
Sjungit? - Om jag har
Sagt "jag älskar dig"? - Nej
Velat säga till någon att du älskar hon/han? - Nee
Träffat nån ny person? - Nee ingen ny
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Ja
Haft sex med någon? - Nej

SENASTE
Låt du hörde: Akon-Beautiful
Film du såg: Seven pounds

FÖRSTA
Första bästa kompis: Stefan
Första jobb: Inget
Första inhandlade skiva: Typ spice girls
Första förälskelse: ojojoj
Första begravning: Mormors
Första piercing/tatuering: Inget men det kommer

SENASTE
Senaste människa du slog: Lillebror
Senaste stora bussresan? VEt ifan hatar att åka buss
Senaste mat ja åt: Det var igår
Senaste gången ja läste en bok: Det var i höstas de



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: