SKRIVET: 2009-02-09, kl 13:56:29 | PUBLICERAT I:

all the above

Måndag = en lektion.
Hade sista religionslektionen. Det känndes i hjärtat. Nu får vi aldrig mer ha den bästa läraren som någonsin uppfunnits. Blev mycket tårar, speciellt från Fia & Sandra. Vem blir inte tårögd när ens lärare sätter på en låt som är tillängnad till våran klass. Lars Winnerbäck-kom ihåg mig då. Även fast jag verkligen inte gillar Winnerbäck så tog det i hjärtat. Men det brast för mig och Lou då vi fick en tårta av Nicklas där det stog, Tack ES3dna. Usch det bara rann ner för våra kinder. Lou vi har blivit blödiga. Sen även ett plus till Lou,för hon är så himla gullig.(läs hennes blogg så förstår ni). Blir glad över att jag kan sprida min poistiva energi till dig. Men du ska även få ett minus idag Lousan för att du har shoppat. Det ska du få faan för, hihi nerrå bara lite fan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: