SKRIVET: 2009-02-02, kl 15:30:40 | PUBLICERAT I:

a hole in my head

 Lite kul.
Måndag och jag verkligen avskyr denna dag. Började skoldagen med buddhist prov, blir nog ett G iallfall. Sen var det food time inte dirket det godaste serverades idag. Makaroner och köttbullar vad är det liksom?. Efter det tog jag & Lou en sväng på stan där jag köpte mina rosa skor, äntligen. Tiden sprang iväg och vi begav oss till folkuniversitetets danssalar för att se en dansklass från Lunnevads.
Dagens anus går till min hund. När jag kom inn i mitt rum så ser jag min plattång ligga på golvet med sladden helt sönder biten, undra vem som gnagat på den? Tur för hunden att plattången fungerar än annars hade jag kastat ut honom från balkongen,kanske. 

Peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: