SKRIVET: 2009-02-24, kl 14:21:13 | PUBLICERAT I:

24 februari

Blev ingen skola idag för mig kände att jag behövde ta igen mig lite. Kunde inte sova i natt heller och jag får damp på det snart. Hur svårt är det liksom att blunda och bara somna in egentligen? Men på dagen kan man sova hur enkelt som helst. Min frukost idag består av coca cola, orkar inte med något annat. Kanske inte världens mest hälsosamaste frulle men vem bryr sig. Slog på tvn nyss och vad möter jag. Joo kanal två som ska sända hela dagen från någon press skit som snackar om kronprinsessan och Daniels förlovning. Dom får inte bestäma själva om det. Seriöst så blir jag så jävla förbannad, snälla det är väl ändå upp till dom två och ingen annan. Och varför göra det till en sån stor grej att man måste sända om det hela dagen. Patetiskt enligt mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: