SKRIVET: 2009-02-23, kl 14:40:05 | PUBLICERAT I:

109 dagar kvar...

TILL STUDENTEN!!!!

Måndag :  Började med att jag bara har sovit en timme i natt eller något. Vet inte vad problemet var men jag kunde verkligen inte sova. Efter en timmes sömn var det bara att gå upp för att göra ordning sig till skolan. Kommer till skolan sätter mig och tar min morgon te och vem kommer inte där då, Philip. Alltid bra att träffa dig. Sen var det dags för lektion, första serverings lektionen. Fick bara en massa jävla papper som jag inte kommer hålla reda på. Josi hade rätt Leffan var lite vimsig, fast bättre det än en sträng äckel lärare. Fick bara papprena sen fick vi gå så jag & Tove satte oss i gallerian och drack te som vanligt, båda somnade nästan. Skulle egentligen haft foto också men jag kände att man kropp inte orkade det så jag åkde hem. Har sovit från elva till nu  ungefär vilket satt perfekt. Hur skönt somhelst eftersom man inte fick någon sömn i natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: