SKRIVET: 2009-12-11, kl 23:32:30 | PUBLICERAT I: hjärtat

Idag är jag rent ut sagt en bitterf****

  • Är så jäkla sur över att Calle inte vann idol.
  • Äckliga fjortisar som röstar på såna dom tycker ser bra ut,är det vad idol handlar om?
  • Eriks patetiska brud som går upp på scenen och förstör Eriks moment när han sjunger vinnar låten.
  • Är galen på att Obama fick fredspriset.Vad f*n har han gjort för att förtjäna de? Ingenting än så länge.Man måste väl ändå visa att man förtjänar något innan man får de? Så dra åt skogarna nobelkomitten eller hur de nu än stavas.

Ni får ursäkta mig denna dag men fick inte en blund inatt och tydligen blir jag inte på mitt bästa humör då.


soulie

HHAHA mikkisssssssss, weezy är fan inte sexig nååågonstans, han är extraordinary exempel på att killar som kan "talk the talk" kan få exakt vem och vad de vill :D men rappa det kan, love that man!



och angående fredspriset, håller med. förstår inte varför han fick det o jag tror inte han gör det heller, fredspriset förtjänar ghandi, mandela, rosa parks, malcom x och så vettiga människor inte en snubbe som inte ens kan skriva sina tal själva :D men men what to dooo


Anonym

sitt tal själv ska det stå, min svenska är ju så jävla high tech



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: