SKRIVET: 2009-12-22, kl 23:57:34 | PUBLICERAT I: hjärtat

Helt otroligt hur tråkigt man kan ha det en tisdagskväll

Hur gammal är du om fem år? 24 bast
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Josi
Hur lång är du? 158 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Den där julfilmen på femman
Vem ringde du senast? Min broder
Vem ringde dig senast? Mamma
Hur löd det senaste sms:et du fick? En historia från Ella som jag inte orkar skriva här
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Nyss
Vilken ögonfärg har du? Brun/gröna
När vaknade du i dag? Svårt att säga
Vilken är din favoritjulsång? Ingen
Var tror du att du befinner dig om tio år? Har ingen anning men hoppas på Australien
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hmmmm
Sover du med eller utan kläder på dig? Nattlinne vaa
Hur många kuddar har du i sängen? 5
Vilka städer har du bott i? Linköping
Vad dricker du till frukost? Oboy vilket vackert väder..lalala
Vill du ha barn? Yes sir
Har du någonsin åkt ambulans? Neeheedå
Vad spenderar du helst pengar på? Allt som faller in mig
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Två och en halv män och Scrubs
Vem är den roligaste människan du känner? Ojoj den var svår
Vad har du för ringsignal? Lil Wayne såklart
Flirtar du mycket? Det kan jag inte påstå
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nee vore ju bra om man hade kortfanskapet först
Vilken var den senaste boken du läste? Ingen anning
Läser du någon dagstidning? Expressen for life
Vilken radiostation lyssnade du till senast? East fm
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hade ingen,jag var katastrof den tiden,vilket jag verkligen ångrar idag
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Eeeee en natt och aldrig mera!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: