SKRIVET: 2009-12-17, kl 00:36:10 | PUBLICERAT I: hjärtat

Har tänkt att berätta innan om vad det heter...

men det är inte förens nu jag kom på vad det heter.
Jag har en tumör som heter Lipoblastomas på min axel,de i min närmaste omgivning vet endast det.Jag vill inte bli en tycka synd omare,för det är inte ett dugg synd om mig.Finns dom som har sjukt mycket värre tumörer än min.så jag är lyckligt lottad.Jag har alltid haft min lilla ibland stora knöl på min axel sen jag var ca 1år.Jag har tagit bort den 3 gånger och varje gång har den kommit tillbaka(den måste digga mig starkt).Nu är jag 19 år och fortfarande still rolling med my tumör och jag har insett nu att jag förmodligen kommer få leva med den vid min sida.Opererar dom bort den kommer den förmodligen komma tillbaka,so live with it Mikaela.


Lipoblastomas är sällsynta mjuk vävnad tumörer som förekommer främst hos yngre barn.
De innehåller vanligtvis steglöst differentierade adipocyter,
primitiv mesenkymala celler, myxoid matris och fibrer trabekelantal

Japp sådär betyder tydligen min tumör,inte det lättaste att förstå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: