SKRIVET: 2009-12-26, kl 22:58:16 | PUBLICERAT I: Ordinary

Då var det dags att se hur 2009 har varit

1, Gjorde något i år som du aldrig gjort förut? Har jag säker
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes sir
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Sverige sverige o sverige
6. Är det något du saknar 2009 som du vill ha år 2010? Ja
7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? 12 juni
8. Vad var din största framgång år 2009? Att jag klarade skolan
9. Största misstaget? Har nog gjorts några
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
11. Bästa köpet? Hmmm
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas skulle jag nog tro.Men fyfan för den låten nu. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jämnlikt
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Att vara nyfiken.
18. Hur tillbringade du julen? Med alla Hulterströmarna
19. Blev du kär i år? Kan jag inte påstå
20. Favoritprogram på TV? 2 och en halv män såklart
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Neee
22. Bästa boken du läste i år? Nej,tidningar?
23. Största musikaliska upptäckten? Calle självklart!
24. Något du önskade dig och fick? Ja
25. Något du önskade dig men inte fick? Jahaadå
26. Årets bästa film? Måste nog säga Stig Larssons då
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag partajde,men inget speciellt
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns alltid något
29. Hur skulle du beskriva din stil 2009? Lite allt möjligt tycker jag
30. Vad fick dig att må bra? Alltid min familj
31. Vem saknade du? Min kära syster
32. De bästa nya människorna du träffade? Måste säga Jerry.Men den jag kommit nära och är helt lovely är Lou.


lou

aw aw aw aaaaaaaaaaaaw <3



PUBLICERAT: 2009-12-27, 21:12:16 | URL: http://rakelnordquist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: