SKRIVET: 2009-08-02, kl 23:56:59 | PUBLICERAT I:

They call me heart breaker

Ännu en söndag har passerat och jag är rastlös.Helt slut i kroppen efter all träning på sista tiden,känns både skönt och förjävligt.Bara att bita ihop och köra.
Fick höra för några dagar sen att jag är expert på att krossa hjärtan,kändes inte direkt något vidare att höra de eftersom jag vet sen innan att jag inte är någon hjärte älskare men fan vad det gjorde ont att höra de.Life is tufft bara att bita ihop I guess.Men iallfall,jag anser mig inte som en hjärte krossare bara lite udda när det gäller allt inom känslor området.


Mariwan

Ojdå! Heart breaker.. Damn girl! Ne du är ju snällis braker! :D



PUBLICERAT: 2009-08-03, 22:10:30 | URL: http://mariwando.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: