SKRIVET: 2009-08-05, kl 21:21:08 | PUBLICERAT I:

punktform,jag orkar inte annars

  • Kom på nyss att jag läser nästintill aldrig kända bloggar längre,yes Idont give them cash
  • Sökt jobb på cran canaria och hoppas verkligen på de.Har även sökt på burger king fast jag alltid sagt till mig själv att jag aldrig i hela mitt liv ska jobba på en snabbmatskedja,men tyvärr så har jag inget val.Måste ha jobb.Men helst CANARIA dock då om jag inte kommer in i lumpen
  • Solat hela dagen idag och jag känner mig ganska stekt.Även några dopp blev det men fan så kallt det var
  • Blev ingen träning idag och jag känner mig skit dum för de,FAAAN
  • Bert(min älskade cykel) och jag drog en sväng ner till mitt "hood" som jag VERKLIGEN saknar.Hälsade på Josi där det bjöds på frappe mm.
  • Sitter nu som en svettig jävel efter backen från skäggetorp till mitt nya hem i gottfridsberg
  • Sist men inte minst så saknar jag minLouBooooooooo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: