SKRIVET: 2009-08-11, kl 13:10:55 | PUBLICERAT I:

Min dröm är krossad

Jag har alltid velat göra lumpen sen jag var liten,min största dröm var/är att stå i de där militärkläderna och visa alla uppstuttsiga killar att vi tjejer klarar av precis samma sak.Men nu är allt förstört.Fick brev idag från pliktverket där det stog att ingen kommer att få göra lumpen längre,regeringen som bestämt.Man kan numera bara få bli elitsoldat alltså jobba inom militära,jag kan fortfarande mönstra om en månad.Men min dröm var inte att jobba inom militära så jag vet inte om jag ska mönstra eller inte nu.Allt slit och jobb jag har lagt ner på att verkligen komma in i lumpen är nu förstört.Jag är så enormt besviken men mest av allt är jag förjävligt ledsen,det var min dröm! Helvete.Allt känns bara så skit nu.Får fan tårar i ögonen,låter patetiskt men ni som vet hur det känns att få ens dröm krossad förstår nog hur jag känner i det här läget.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: