SKRIVET: 2009-08-17, kl 19:32:00 | PUBLICERAT I:

medans jag väntar på snubben

Fredag eller lördag? Lite både och
Bil eller motorcykel? Bil
Godis eller chips? Chips.
Kärlek eller sex? Båda kanske
Bakfylleångest eller bakfyllespy? Bakfyllespy
Tåg eller buss? Tåg
Hemma eller borta? Älskar mitt hem
Storstan eller landet? La staden tack
Hund eller katt? Hund

Dryck och mat:

Favoritdryck? Oboy
Dricka på förfest? Öl
Fyllekäk? Kebab
Bakiskäk? Nästan allt
Favoritmat? Ris ris och åter ris
Fisk eller kött? Kött fiffan
Kaffe? Med mjölk, socker, grädde? Mjölk
Räkor och kräftor? Räkor
Vad åt du senast? Mat
Godast grönsak? Avokado
Potatis eller pasta? Pasta
Lagar du mat själv? Kan inte sånt
Vad är godast på Mc donald's? Pommes


Kläder och skor:

Favoritskor? Har inget dirket favvo par
Gympadojor eller högklackat? Platta skor
Skor på sommaren? Barfota
Skor på hösten? Sneakers
Skor på vintern? Sneakers
Favoritplagg? Leggings
Jeans eller leggings? Aldrig jeans
Väska eller ficka? Väska
Favoritfärg på kläder? Ljust
Mörka eller ljusa jeans? Båda men jeans är inte min grej
Uppsatt eller utsläppt hår? Beror på
Vilken hårfärg har du? Någon slags blond/brunt
Vad använder du för smink? Mascara


Övrigt:
Klipper du dig ofta? Typ aldrig
Mest musik eller bilder på datorn? Musik
Vilket språk vill du lära dig?  Vet inte
Bästa krog? Har ingen
Kan inte leva utan? Familjen
Vad för konserter har du vart på? Chris Brown är den enda
Vad är den högsta summa pengar du hittat? 500 spänn då blev jag lycklig
Har du varit med i någon skolpjäs? Ne
Hur många barn vill du ha? Har inte tänkt på de
Vilken musikstil tycker du bäst om? Rnb
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Lätt att jag ska

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Vet ifan
Vilken pizza åt du senast? kebab
Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
Favoritchoklad? Choklad är inte min grej men isånnafall oboy
Är du bra på matlagning? Verkligen inte
Klarar du att tanka själv? Haha vet inte
Vad var det senaste du handlade? Snus
Har du kräkts offentligt? En gång
Favorit Parfym? Beror på
Kan man vara vän med sitt ex? Går nog allt
Hade du mycket hår som liten?  Njaa
Vad har du i din väska? Allt som är nödvändigt för mig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: