SKRIVET: 2009-04-05, kl 12:02:28 | PUBLICERAT I:

tyvärr men är tvungen hahaha

Vem är snyggast i världen? Weezy
Ska du duscha idag? Lätt att jag ska
Vad gör du nästa år? Har inget jobb
Favvofärg?: Svart och rosa
Uppvuxen i stan eller på landet? Stan
Märkeskläder eller secondhand? Inget av det
Hur många skor äger du? Jag vet ifan men det är några stycken
Vem är den snällaste just nu? Finns ganska många snälla people där ute
Killar eller tjejer?  Killar mannen
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Ja
Är du glad nu? Always
Känner du någon som jobbar på sjukhus?  Tror de
dagens klädsel? HAHA just nu en asful outfit
Vill ha? Sommar
Dagens låt: Olika idag
Dagens planer? Inte ett skit
Dagens dummaste? Hmm...
Dagens humör? Frisk
Hur gammal är du? 18 år men snart blir jag 19 wooow
Bostadsort: Linköping
Krama? Öhhh?
Senaste film? Vid din sida
Senaste du sa?  Ska du sova
Till vem? Mammsen
Lider av?  Snusmani
Brukar du se ner på andra människor? Det händer fast jag inte vill
Är du seriös? Oftast inte
Du säger alltid? Seriöst asså och sen fucking i ganska många meningar. Och jag är inte stolt över det
En kaka: Smakar skit
Kan du visa dej ute helt osminkad? Klart
Skulle du kunna vara tillsammans med någon som inte hade lika fin utsida som insida? Ja
Vad är din första reaktion när du stöter på en dyngrak person på krogen? Kul för den människan
Brukar du sitta ensam hemma och dricka? Händer
Ska lättare droger som hasch tillåtas? Nejförfan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: