SKRIVET: 2009-04-26, kl 15:14:00 | PUBLICERAT I:

Söndag

Helgen är avklarad. I fredags vart det lite party. Jag var dum, men nu är det bra igen som tur. Ibland får man ta sina kast. Lördags hände inget speciellt, var helt död så jag somnade vid elva hugget. Idag har jag varit hos Josi och softat på baksidan. Skulle solat men vart FAN är solen då. Det är så himla typiskt. Resten av dagen består av att jag ska plugga till mitt serveringsprov imorgon. Måste även hämta min cykel hos Jerry vilket jag inte orkar egentligen menmen. DAgs för coffi på balkan,peace.


tå vän

gud luck ont the serveringsprov :)

jag kommer till dansen med Kätärajna sen.



PUBLICERAT: 2009-04-26, 15:53:19 | URL: http://tovestolt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: