SKRIVET: 2009-04-29, kl 17:49:00 | PUBLICERAT I:

single

Dagen började med dans och jag börjar verkligen bli trött på de. Men det kan kanske bero på att vi nu hela tiden dansar samma skit hela tiden, man får stå ut. Mentortid efter det och vi snackade bara om studenten, det är verkligen nära nu. YEEES. Sen lunchade vi och självklart blev jag och Lou proppmätta precis som alltid. Vilket kanske inte var de bästa idag eftersom att vi vid 12 snåret dansa mitt på stora torget. Och gudars vad jag skämdes i min turkosa klänning. Redigt pinsamt var det, tur att det är över nu. Resten av dagen består av att jag ska plugga massmedia, samhällsekonomi och FN. Hoppas provet går bra imorgon. Dags att dyka ner i mina fina anteckningar och lära mig något.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: