SKRIVET: 2009-04-22, kl 20:59:17 | PUBLICERAT I:

Onsdag

Ojoj denna vecka har varit tuff och ändå är det bara onsdag. Dansträning 24/7 känns det som att vi har haft. OCh träninsvärk hade jag igår så jag inte äns kunde gå normalt eller något.  Mycket plugg kommer nu till studenten,lyckligt. Har även börjat köra brum brum bil jävligt mycket. Jag ska ha mitt körkort snart. Idag var jag på den efterlängtade musikalen "den gula vägen" som 3orna i estet är med i. Själv är jag inte med i den pga att jag är tondöv typ. Skulle man få vara med på musikalen så fick man gå på audition och stå o sjunga själv inför 3 pers så nej tack för mig där. Men ni ska ha creeds för musikalen jävligt bra. Imorgon är det ingen skola för min del endast dans, måste sätta "hajdansen" nu. Det börjar närma sig för våran absolut sista dansföreställning, peppad peppad är jag. Som sagt även mycket plugg denna vecka. På lördag kanske det är så att självaste jag ska på BLOGGfest, haha. Ska jag mingla runt där bland bloggare. Får se hur det blir med det. Ne nu börjar greys anatomy. Peace.


lou

ojojoj vadå bloggfest? :)



PUBLICERAT: 2009-04-22, 21:10:47 | URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
lou

ojojoj vadå bloggfest? :)



PUBLICERAT: 2009-04-22, 21:10:50 | URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: