SKRIVET: 2009-04-09, kl 12:16:02 | PUBLICERAT I:

Life is like a dick – when it get’s hard – fuck it

Jag älskar citatet där över.

Idag är det skärtorsdag om jag inte har fel. Och det är då ungar brukar ringa på dörren och fråga efter godis, jag är alltid lika trevlig och smäller igen dörren typ. Så iår tänkte jag om det kommer någon så ska jag vara trevlig och ge dom lite candy. Iallafall jag vaknade upp med världens ryggont, tror det är träningsvärk. Har aldrig haft det i ryggen men nu kan jag säga att det gör förjävligt ont. Städat hela mitt rum nu på morgonen också. Känner mig jävligt stolt. Ingen träning har det inte blivit ännu idag, men jag måste nog. Klänningen ska sitta perfekt om 64 dagar. Dags för en kaffekopp på balkongen och njuta av solen som kommer fram nu. Peace 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: