SKRIVET: 2009-04-19, kl 11:41:58 | PUBLICERAT I:

,,,,,

 Senaste person som....
- Sov i din säng? Jag
- Såg dig gråta? Jag vet inte
- Fick dig att gråta? Vet inte
- Du gick på bio med? Mammsen
- Du gick på stan med? haha kommer inte ihåg

- Du tog en krogrunda med? Jerry
- Skickade ett e-mail till dig? Nelly.com

Senaste...
- Låt du hörde? Någon igår
- Film du såg? Ingen anning
- Mat du åt? Makisar
- Drog du knarkade? Snus

 Har du någonsin....
- Förnekat förintelsen? Nej
- Följt Skilda världar? Ja lätt
- Snott någons mobiltelefon? Nejförfan
- Varit medvetslös? Nee har jag inte
- Gjort nåt riktigt dumt? Ja
- Gjort nåt du verkligen ångrar? Man ska inte ångra
- Blivit full på ett släktkalas? Ja ett måste
- Varit full i skolan? Nee va?
- Blivit portad från en krog? Nej
- Slagit sönder en tv? Nej det är de bästa jag har ju
- Önskat att du var det motsatta könet? Alltid
- Fått barn? Nejfiffan
- Överdoserat? Oboy
- Åkt ambulans? Nej
- Gjort nåt riktigt olagligt? Neeee
- Skämts över dina föräldrar? Ja
- Skämts över din kompis? Någon gång kanske
- Skämts över dig själv? Neee bjuder jag på
- Ätit från en papperskorg? Skulle inte tro det
- Sagt "Jag älskar dig" och menat det? Någon enstaka gång
- Bråkat med ett husdjur? Om jag har

 De senaste 48 timmarna har du....
- Gråtit? Nej
- Köpt någonting? Ja
- Varit sjuk? Nej
- Sjungit? Jibb
- Sagt "Jag Älskar Dig"? Nej
- Velat säga till några att du älskar dem? ¨Neee
- Träffat någon ny? Neee
- Saknat någon? Ja
- Kramat någon? Ja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: