SKRIVET: 2009-04-01, kl 14:50:08 | PUBLICERAT I:

72

Vilket väder ULALALA. Vad glad man blir helt otroligt.

Onsdag: Började med att jag vaknade lite sent så fick rusa in i duschen. Började med dans på morgonen och efter det var de dags för att påbörja våran studentskylt eller vad man ska kalla det. Den kommer bli gryyyyym. Sen var skoldagen slut för mig bara att vandra hem i det fina vårvädret. Var även hos tandläkaren idag och jag hade visst ett hål,fy Mikiss. Äsch sånt händer så ska väl tillbaka inom en snar framtid för att laga hålet. Överlycklig är jag idag för min studentklänning kom idag nananana. Nu ska jag bara hämta ut den. Nu resten utav dagen kommer spenderar åt plugg eller iallfall en stor del av dagen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: