SKRIVET: 2008-09-21, kl 23:51:34 | PUBLICERAT I:

trött svar JAAAA

ojoj mina ögon kan knappt hållas uppe vid det här lagt, måste pysa till sängen strax för imorgon är det upp tidigt som fan för att byta om till sina fina bagarkläder, ännu en lektion med iv valet. Sen är det världens hål så då får man passa på att plugga lite religion eftersom provet börjar närma sig. Ojoj sen är det naturkunskap med den bosniska kvinnohataren följt av religion. Och sist men inte minst så är sista lektionen svenska b med svinto som slutar halv fem. Herregud hela dagen går åt av att gå i skolan vilket verkligen sucks!
Idag har jag sooooftat ihjäl mig känns det som. Vaknade runt halv två, duscha lite & för att sen slänga i mig en matbit. Pluggade lite efter det & drog till ikea med mamma. Och jag har även bildat en klubb med en annan bloggare, klubbens namn är då VVSLIF som står för VI VILL SE LIL WAYNE FÖRENINGEN. haha en liten oseriös klubb, en rolig grej bara. hihi
Nee nu är det naninani, byeee


Saado

VVSLWF <3 ;)



PUBLICERAT: 2008-09-22, 23:20:16 | URL: http://kristersaado.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: