SKRIVET: 2008-09-09, kl 14:21:01 | PUBLICERAT I:

Tillbaka igen, starkare än någonsin med hela livet framför mig

Igår var det måndag och det jobbigaste dagen på hela veckan. Var i skolan till lunch pallade inte mer sen. Drog en liten snabbis till ikano för att köpa ett par byxor. Kommer hem sätter mig med projektarbetet(skrev rent) efter det läste jag boken jag lånade från biblioteket, Anne Franks dagbok. Jag har alltid velat läsa den så äntligen. Kände sedan att jag inte orkade sitta hemma som ett fån så jag drog mig ut till Josi & Björn som väntade utanför mig. Vi åkte lite i Josis bil ( den lilla röde) , haha när vi kom till motorvägen så la bilen av, den gör det när man kommer över 100 strecket. Vi fick lite panik men det blev lungt sen. Efter det åkte vi till stan för att hämta upp Hella & Kenn, ännu en gång la blien av, haha. Men som sagt inga problem med det. När jag kom hem så träffa jag Damir som precis kommit hem från sin resa utomlands, snacka lite med han efter det kastade jag mig i sängen & tittade på en skit bra film, felon. Den rekomenderar jag att se om ni inte har gjort det.
Idag vaknade runt nio fick lite panik eftersom vi skulle dra till polisen för en intervjuv vid tio. När vi väl sitter & väntar så kommer Yosef & Milan in dom skulle tydligen oxå på något ärende där. Aa våran tid var ju vid tio men så ringer Uffe och frågar om vi kunde vänta en hlavtimme, och självklart kunde vi det. Han kommer intervjuven gick på räls. En mkt trevlig polis det den där Uffe : ). Gick hem därifrån jag & Micka. Sitter här nu efter våra bästa år, sjukt bra program! Men aja ska dra och laga mat nu får se vad som händer mer idag. Heej heej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: