SKRIVET: 2008-09-24, kl 20:32:03 | PUBLICERAT I:

Stolthet gånger 1000

R säger:
blir så jäkla fel, ursäkta mitt ordval

R säger:
hahahahhahahaahhaha skoja faaaaan vad jag lät svenskt

R säger:
shiiiiiit stoooolt

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
hahahahaahahahaha!

R säger:
HAHHAHAHAHAHAHHAHA

R säger:
ska kopira till marre ska skryta ihjäll mig

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
HAHAAH

R säger:
fan han var inte inne

R säger:
damn vilken moment

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
haha erkän du sitter och ler nu

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
HAHA

R säger:
årets höjdpunkt liksom

R säger:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH AAA

R säger:
så jävla klockren

R säger:
blir så jäkla fel, ursäkta mitt ordval

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
joo den kunde faktiskt inte bli mer svensk

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
haha ska du spara det oxå

R säger:
hahhahahahhaaha VAFAN tror du klart jag ska spara den såna saker händer inte varje dag

R säger:
shiiiiit

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
hahah, sant

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
du kommer ha det i huvudet hela kvällen

R säger:
HHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA

R säger:
blir så jäkla fel, ursäkta mitt ordval

R säger:
asså fan vad bra

-                        jag miKiss   Idol party tour 2008 nkpg biljetter finns här säger:
HAHAAHA

R säger:
ska fan dra det på jobbet imorn helaaaa tiden


HAAHAHAHAH Rawan !
Det rolig är att han verkligen är överstolt över sig själv. HAHA .
Ojojoj, har inte skrattat såhär mkt på länge.


Rawan

hahahhahahhahahahahahhahahhah!allstå fan vad bra, stolt!


micka

så jävla typiskt räven! tönt jävel,



PUBLICERAT: 2008-09-25, 08:38:57 | URL: http://mickau.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: